Sadržaj omogućuje Hrvatski Telekom

7 razloga zbog kojih tvrtke prelaze na Office 365

magenta triangle
magenta 365

Vremena u kojima smo sav posao odrađivali na poslu – davno su završila. Radni ritam u sve većem broju industrija zahtijeva neprestanu uključenost, brzinu, veću suradnju među zaposlenicima, stalnu komunikaciju s kupcima i reagiranje u stvarnom vremenu. Na sreću, zahtjeve modernog poslovanja prate i suvremeni digitalni alati koji korisnicima omogućavaju da lakše slijede užurbani ritam i odgovaraju na sve zahtjeve kupaca i tržišta.

Office 365 – digitalni alat novih mogućnosti

JEDAN od tih digitalnih alata je i Microsoft Office 365. S programima koji dolaze u klasičnim Office paketima, kao što su Word, Excel ili PowerPoint, vjerujemo ste dobro upoznati. Svaki od njih predstavlja standard u svojoj kategoriji i ne treba ga posebno objašnjavati.

No, Office 365 nova je digitalna usluga, koja korisnicima omogućava da svima poznate alate Officea koriste na nov i suvremen način, a tu su i dodatni alati koji tvrtkama i zaposlenicima pružaju niz novih mogućnosti koje im sa starim paketima Officea nisu bile dostupne.

Veća produktivnost i efikasnost

Zahvaljujući prednostima koje im Office 365 pruža, tvrtke imaju mogućnost unaprijediti poslovanje te ostvariti veću efikasnost i produktivnost. Tvrtke tako postaju agilnije, mogu se lakše i brže razvijati, doprijeti do većeg broja kupaca, poboljšati odnos s postojećima te ostvariti prednost pred konkurencijom.

Office 365 digitalni je alat koji omogućava tvrtkama da iskoriste sve poslovne prilike koje im stoje na raspolaganju već sada.

Što je Office 365, a što običan Office?

Office 365 funkcionira kao pretplatni servis putem kojeg pretplatnici mogu koristiti uvijek ažurirane Microsoft Office alate, a Office je paket aplikacija koji se kupuje jednokratno, za instalaciju na jednom računalu, bez mogućnosti nadogradnje.


Pretplatni servis Office 365 dostupan je u modularnim cijenama. Pretplatnici odabiru koje sve alate i opcije žele koristiti, a cijena pretplate varira ovisno o tome što odaberu. Konkretno, biraju dobro poznati Word, Excel, PowerPoint i ostale uredske programe te na koliko ih uređaja žele koristiti. Osim toga, Office 365 uključuje različite mrežne opcije koje klasični Office paketi ne nude.


Uz Office 365 možete uređivati dokumente ili tablice s kolegama u isto vrijeme bez obzira na lokaciju, a paket možete instalirati na više uređaja istodobno te tako imati pristup svim svojim dokumentima gdje god bili.

7 PREDNOSTI
koje Office 365 znači za poslovanje

1. Sve je u oblaku

Cloud tehnologije u posljednjih su nekoliko godina postale nezaobilazan dio poslovanja, gotovo bez obzira na industriju. Prema predviđanjima Forrester Researcha, do kraja prošle godine polovica poduzeća na svjetskoj razini koristila je barem jednu cloud platformu. I Office 365 funkcionira u računalnom oblaku. To, konkretno, znači da sve Office programe možete koristiti na bilo kojem računalu, odnosno da Office ne morate instalirati na jedno računalo da biste pristupili svojim dokumentima. Svim svojim alatima i dokumentima možete pristupiti samo s internetskom vezom.

2. Timski rad bez obzira na lokaciju

Prema jednoj nedavnoj švicarskoj studiji, čak 70 posto profesionalaca na globalnoj razini jednom tjedno barem dio svojih poslovnih obveza obavlja od kuće ili izvan ureda. Uz Office 365 moguće je raditi u timu u stvarnom vremenu, čak i ako ste fizički odvojeni od svojeg radnog mjesta. Budući da se svi alati paketa Office 365 nalaze u cloudu, dokumentima se istodobno može pristupiti s različitih lokacija. Dakle, svojim dokumentima na poslu možete pristupiti i od kuće. Drugim riječima, ne morate fizički biti u uredu kako biste radili kao da ste u njemu. Usto, s kolegom ili partnerom možete istovremeno uređivati tablicu, prezentaciju ili dokument, svatko iz svojeg ureda. Također, s jednom licencom, Office se može instalirati na pet različitih uređaja jednog korisnika.

3. Stalno ste ažurirani

Još je jedna prednost clouda to što su svi alati koje koristite putem paketa Office 365 uvijek ažurirani i kompatibilni sa svim ostalim verzijama Officea koje ste možda prije koristili. To znači da ste u prilici baš uvijek, bez vlastitog angažmana i razmišljanja, koristiti posljednju verziju pojedinog alata sa svim najnovijim pogodnostima. Uz Office 365 dobivate i 1 TB besplatnog prostora za pohranu dokumenata po licenci, a u njezinu je cijenu uključena i poslovna e-mail adresa.

4. Sve je apsolutno sigurno

Cyber sigurnost i zaštita podataka čine sve važniji dio modernog, digitalnog poslovanja. Na globalnoj razini, na proizvode iz područja informacijske sigurnosti u 2018. godini potrošeno je oko 114 milijardi američkih dolara. Microsoft ulaže mnogo u sigurnost svojih proizvoda te su prilikom korištenja paketa Office 365 svi vaši podaci apsolutno sigurni.

5. Bitno olakšava komunikaciju unutar tima

Nemoguće je procijeniti koliko poduzeća koštaju neproduktivnost i slaba komunikacija među timovima. No, pojedina su istraživanja uspjela dati grube procjene tako utrošenog vremena tijekom radnog dana. Oko dvije trećine ispitanih u studiji platforme Salary.com priznalo je da uzalud troši vrijeme na poslu. Čak 31 posto zaposlenika pritom nepotrebno potroši i do jednog sata dnevno. Ne čudi stoga da su razni alati namijenjeni poboljšanju produktivnosti sve popularniji. Jedan od njih je i Microsoft Teams, dostupan u sklopu paketa Office 365. Radi se o jednostavnom alatu namijenjenom olakšavanju timskog rada. S Teamsom možete kreirati chat grupe za komunikaciju s kolegama s kojima radite na određenom projektu ili organizirati audio i video konferencije.

6. Naručivanje za termine nikada nije bilo lakše

Kvalitetna komunikacija s klijentima jedan je od najbitnijih aspekata poslovanja, posebno ako se bavite poslom u kojem se naručuju, kako biste im mogli rezervirati raspoloživi termin. Cilj je, naravno, uvijek biti dostupan radi dogovora o rezervaciji termina, no to nije uvijek moguće zbog zauzetosti drugim klijentima. Tu vam u pomoć priskaču digitalni alati! Aplikacija Microsoft Bookings, dostupna uz Office 365, može unaprijediti i olakšati proces naručivanja i rezervacije slobodnih termina u sklopu vašeg obrta. Putem ove aplikacije vaši klijenti mogu vidjeti vaš raspored i sami se predbilježiti za raspoložive termine, bez nepotrebnih poziva i dogovaranja.

7. Modularne cijene

Office 365 u ponudi Hrvatskog Telekoma nije dostupan po jednoj jedinstvenoj cijeni, nego se licence mogu prilagođavati potrebama vaše tvrtke. Poduzeća različitih veličina i potreba mogu birati različite pakete po cijenama koje su svima prihvatljive. Osim toga, broj licenci moguće je prilagoditi broju zaposlenika, što je idealno za sezonsko poslovanje.

Radite efikasnije i produktivnije uz Office 365 i korisničku podršku 24 sata dnevno

Odaberite neki od Microsoft Office 365 paketa i besplatno ga isprobajte na 30 dana. Pritom ne zaboravite da plaćate točno onoliko koliko koristite, uz jednostavno dodavanje ili otkazivanje paketa. U paketu dobivate sve programe koje koristite i uvijek imate najnoviju verziju, a korisnička pomoć dostupna vam je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Cijene pojedinih paketa doznajte ovdje.


Otkrijte i vi kako vaša tvrtka može unaprijediti poslovanje te ga učiniti efikasnijim i produktivnijim, a rad zaposlenika lakšim i agilnijim zahvaljujući prednostima koje vam pruža Office 365.

SAZNAJTE VIŠE

Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u suradnji s HT-om u skladu s najvišim profesionalnim standardima.